søndag 19. desember 2010

Helgen

På fredag var jeg, Lamija, Rikke Kristin, Rikke J, Pernille, Ane, Brage, Sebastian, Håkon hos Joshua. Og Joshua var jo selvfølgelig også der da, haha! Vi så på film, og det ble veldig intimt! Haha, vi var jo tross alt 9 stykker i en todelt sofa. Det var i vært fall veldig koselig!


På lørdag var jeg hos Lone. Det er kjempelenge siden jeg har vært med henne, untatt på skolen, så vi hadde mye å prate om! Vi skravla i en del timer, før vi gikk ut og tok noen bilder;


Lone er såå søt!




<3


snoow


Haha, måtte le av det her bilde!




Jeg er glad i deg!


















Fail #1. haha, vi skulle hive LITT snø over oss, også ble det til MYE snø foran oss.

Koselig helg så langt, i dag skal jeg spise middag med familien, det blir koselig!

- blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar