søndag 12. desember 2010

Julekakebakedag

Vanskelig ord. Men dere skjønte det vel? Ja, i hvertfall så har jeg, Pernille og Lamija (mine beste venninder) bakt julekaker i dag. Serinakaker og peppeekaker. Vi hadde på oss nisseluer tegna på noen store svarte fregner i ansiktet, satte på julemusikk og så var bakingen i gang. Det ble vel kanskje 8-10 (!) brett med pepperkaker. Så det ble utrolig mange!

















MANGE pepperkaker!




Senere spiste vi risengrynsgrøt, med mandel i. Og gjett hva (?) JEG fikk mandelen, hahaha.. Så da fikk jeg en liten gave. Det var ikke en marsipangris, fordi Lamija ikke liker det, men det var en tyggispakke, hårspray og noe sjokolade. Fint det også da! :)
Etterpå måtte vi selvfølgelig se på "jul på månetoppen" og "x-factor".
Her kommer noen flere bilder;



Pernille lagde Donald Duck


Fra venstre; Pernille, Lamija, meg.




Jeg har noen søte venninder :)






















Haha, de skulle "slå" meg med kjevlene.




Det var kjempehyggelig kveld!


blogges

1 kommentar: